det ballar ur nu!

Måste bli bättre på detta! Tycker det är otroligt skönt att skriva oavsett om det inte kommer något vettigt ut av det. Men men!

Igår jobbade jag hela dagen på G-star vilket va sådäääääär kul med tanke på att jag gjorde i stort sett lika mycke jobb 3 personer gjorde på 2 timmar, på ungefär 30-40 min! jäääääklar va bra kollegor.. iallafall, sen åkte jag hem och finsken kom hit så hade vi film kväll!

Va inne på insta en snabbis och kolla lite bilder, så dök gbgsorroz upp som den hette! Då va de en instagram där man "anonymt" skickade in tips på vilka som är orrar i göteborg osv.. jätte kul tyckte jag då de stod en hel del roliga och halv töntiga grejer.
Idag står det stort på aftonbladet att det är kaos i göteborg pga av denna instagram, och polisen hade vart på plus gymnasiet i gbg! senare fick jag på facebook se filmer när typ 40 pers springer efter en stackars flicka dom trott skapat denna sida, knuffar ner henne i marken och står å matar slag och sparkar på henne! HEEEEELT SJUK!! sen står flera 100 personer och filmar å skrattar istället för att göra något för att hjälpa stackarn! hur fan tänkte dom där ? jävla idioter de finns på riktigt, alla ballar ur totalt nu.. vad fan kommer härnäst? horungar säger jag bara! vänta bara, karma is a bitch if you are.

gå dö hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!