Sässe 2012 - Ayia Napa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får man jobb på gg? Det verkar så sjukt kul! Tröttnar man inte på att vara där en hel säsong? Vad är de bästa/sämsta med att jobba där nere? :)

Svar: Jadu, jag va redan där nere när jag fick jobb. Och det ända jag gjorde va att snacka med sälj chefen :) annars kan man typ försöka hålla sig uppdaterad på deras hemsida så står det när dom söker personal till nästa säsong! Jag tröttnade inte alls, visst att det kan va jobbigt att gå upp tidigt om man varit ute hela natten.. kroppen klarar ju bara en viss gräns!
Det bästa med att jobba för grabbarna och i ayia napa är nog människorna man träffar och lär känna, och det sämsta är väl drama hela tiden, tjaffs om hotell och pengar osv.. Men go for it! skriv gärna namn nästa gång också :)
Elin Friberg

2012-08-12 @ 11:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!