Packa upp å packa om

Mina 3 dagar i dalarna va hur sköna som helst! riktigt rehab resa :) Vi åkte ut med båten igår kväll å tände massa ljus och drack lite vin vilket var hur trevligt som helst. Satt även och snacka i timmar om allt vilket va riktigt skönt.

Kom hem till stockholm vid 2-3 tiden, och det första jag gjorde var att packa om väskan, för imorn bär det av mot göteborg för en hel dag med shopping och mys med emelie, sen åker vi vidare till uddevalla därifrån! Så de ska bli hur mysigt som helst, ska även ut på fredag och köra en napa fylla har vi planerat, sen kanske det blir kräftskiva på lördag :) kommer hem under söndagen, sen ska jag va barnvakt åt min lilla lilla kusin måndag och tisdag, tillsist skola som börjar på onsdag.. åååååh ångest! jaja får göra det bästa utav situationen och njuta av dom sista sommarlovs dagarna någonsin! reality, i do not like you, so i choose to run for a while! c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!