How can you lead her on and then wonder why she fell for you?

Sån jävla depp blogg detta är! Men måste skriva av mig och om de inte passar så kan ni dra :)

Jag gav mitt hjärta och själ till dig, å allt du gjorde va att ta emot och kasta tillbaka massa bullshit. Jag tog så jävla mycke skit från dig och helt ärligt fattar jag inte varför, men du fick mig att falla så jävla hårt! Jag gjorde ALLT för dig, och vad fick jag tillbaka? jo jag fick veta att du fick mig falla enbart för att du ville ha någon vid din sida om de gick dåligt med raggningen någon kväll. Du utnyttja mig, och att se dig bli glad av de gör ondare än en kniv i hjärtat! Aldrig förr har jag hatat någon lika mycket som dig, men samtidigt har jag aldrig heller tyckt om någon lika mycket som dig! Jag har länge velat ha ett avslut och nu fick jag äntligen det! Du kan dra åt helvete och jag hoppas verkligen du får smaka på din egen medicin. Äckel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!