en rejäl funderare

min weekend på västkusten va riktigt bra! shopping i Göteborg, följt av film kväll, utgång och massa annat va precis vad jag behövde! jätte kul att träffa massa Cypern folk, blev till och med ett besök hos dom allra första killarna vi träffade samma dag vi kom ner!

När vi va i Göteborg insåg jag dessutom hur jävla mycke jag egentligen inte tycker om stockholm! jag ska bo på västkusten, de e där jag hör hemma! har dock ingen anledning att flytta dit ännu, så när skolan är över för gott å jag har vart ute på mina äventyr så ska jag nog överväga att flytta till Göteborg eller nån annan stad på västkusten :)

nu kallar sängen! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!