borta bra men hemma bäs! eller ?

Då va man på svensk mark igen!
 
Vet inte om jag ska va glad eller ledsen.. skönt med en riktig säng, svensk mat, mina närmsta vänner!
Men samtidigt suger det att ha behövt lämna ayia napa, värmen, kollegorna, jobbet, ny funna vännerna. Så många bra men samtidigt dåliga minnen har man fått där nere. Det blev som ett andra hem och jag grät floder när jag skulle lämna det! Som tur va hade jag sällskap hem utav två grabbar som jobbade där nere med så jag slapp åka helt själv. Men mina fina vänner som jag va tvungen att säga hejdå till va nog det värsta!
 
Det känns riktigt jävla tomt här hemma nu med tanke på att man hade människor runt sig 24 timmar om dygnet. här jobbar alla eller så är de skit väder så det inte finns något att göra.
T.o.m min stora sköna säng känns tom bara för att jag alltid hade sov sällskap av mina fina vänner! nej usch jag har sån ångest över att va hemma. Va inte alls redo att åka hem!
 
Men jag har haft det jävligt bra ändå, sommaren av mitt liv fick jag och det är jag tacksam för! Nu är jag utbildad bartender också! Imorn ska jag ta mig ur lägenheten och hälsa på 2 vänner från napa, sen ska jag träffa min älskade Melina som jag inte träffat på 2 månader! glädje rus :)
 
lite bilder kommer upp då och då! så håll utkik
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!