lyckorus!

Idag har varit en bra dag!

Jag slog mig själv i permanent rullning idag, 37 minuter klarade jag det på.
Sen har jag hållt på med studentgrejer på ena lektionen. Samt att vädret har varit på topp hela dagen och jag har t.o.m promenerad i det fina vår vädret :)

Har dessutom bokat in en studentskiva strax efter min födelsedag som min "kusins" klass ska ha på Göta källare, så jag och Nathalie ska gå på den tillsammans, så nästa vecka ska vi in till stan och kolla upp maskerad outfits eftersom det är temat :)

Den 24 maj ska vi ha ett hyfsat stort projekt tillsammans med floristerna, it-media, resturangprogramet och några ifrån Kulturama :) Vi är ett gäng på 10-12 pers som ska styla varsin modell efter en låt, och det ska bli otroligt kul! våra gamla handledare från praktikplatserna kommer bli inbjudna för att få se våra arbeten! ser fram emot det otroligt mycket :)

Imorn ska jag först till läkaren, sen ska jag åka in till stan och möta upp Jasmin , en gammal barndomsvän jag inte träffat / pratat med på flera år! Sen ska jag till fruängen och sova där!

Fredag innebär jobb för min del, så inte mycke roligt där!

Sen är det LOOOOOV! det kunde inte komma med en bättre tajming.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!