lill lördag och födelsefirande!

Igår började dagen med svenska nationella, som för övrigt tog oss knappt 1 timme att skriva, så vi slutade vid 20 över 9.. fett värt!

Efter skolan gick jag och nathalie runt i stan en sväng och kolla i butiker, sen åkte vi hem till fruängen och fixade oss för min kompis skiva vi skulle på.

Vid 10 tiden drog vi till Göta Källare där skivan skulle vara, och jag kan säga att hade de varit min skiva hade jag nog inte varit nöjd.. alldeles för stor lokal med alldeles för lite folk! Vet dock inte om de kom mer efter vi gått, men men!

Gick till White Room efter där Virf hade sagt att han skulle vara för jobb, men när vi kom dit va de 5 pers i hela lokalen, så vi drog vidare till Collage där vi mötte upp Vickan och hela hennes kompisgäng som var ute och firade henne! Där dansade vi och drack resten av natten vilket var otroligt kul :) Va väl hemma vid 5 tiden, sen drog vi till skolan till kl 8 idag.. kul!

Va helt död idag, och mådde fett kasst ett tag. efter skolan åkte jag in till stan och shoppade lite med melina, haha ni ska se vad jag köpte, muuums! sen drog jag på möte med ett företag jag ska jobba för imorn! :D

Ska jobba på München Bryggeriet där G-Star har flera showrooms som ska göras iordning, så kommer tjäna 800 kr ungefär på att bara ha kul! :D taggad!

Efter jobbet imorn blir de utgång också! Får se vart vi ska men blir väl förmodligen Nype en sväng ;)

På lördag är det vanliga jobbet som gäller, sen ska jag till fruängen och fira pappas fru, sen väntas en REJÄL utgång med vännerna!

ojoj nu blev det mycke text. tjarrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!