kvart i 3an ( varning för långt inlägg )

Ja, vad är nytt då?

I fredags jobbade jag från 9-17, packade upp MASSA kläder som skulle hängas upp i showroomen! FYFAN för snygga kläder, g-stars höst kollektion är att dö för! speciellt killdelen :D

Efter jobbet skyndade jag mig hem och fixade mig, sen åkte jag in till stan med melina och skulle dra en utgång! nathalie hängde med oss efter mycket om och men! Vi drog till Nype där de va rhodos pre party, vilket va riktigt kul med tanke på att man kände/kände igen alla! jäkligt bra utgång måste jag säga! vi träffade 3 killar som ska jobba på beach party i sommar som vi börja snacka med, sen slutade de med att vi följde med 2 av dom på efterfest i tyresö!

sov inte en blund den natten, och åkte tidigt därifrån för att åka och jobba hela dagen! va riktigt segt faktiskt, men sålde lite grann iallfall så de va ju bra de :)

Efter jobbet åkte jag till fruängen, fixade mig, sen drog jag ner till en lokal i närheten där min plast mamam firades! Stannade inte så länge utan drog tillbaka till lägenheten och packade iordning mina saker, sen åkte jag till gullmars och mötte Natahlie!

Vi åkte en än gång till Tyresö och hem till Felix, ( killen från beach party ) där han, Tim och Aris va! vart lite av ett chillkrök kan man väl kalla de :)

Nathalie drog hem vid 3, och jag sov kvar till 6 kanske, då jag gick med Tim och Aris till bussen och hade sällskap med dom till centralen!

Somnade 2 stationer innan jag skulle av på tuben och vakna upp i Vällingby, så de va ju bara vänta 20 min på nästa sen vänta extra 30 min i bromma på att min buss skulle gå! Men kom hem tillslut, och däcka direkt! Vaknade vid 4 tiden, och nu planerar jag lite inför morgondagen!

ska förmodligen hem till Vendela där massa fina vänner kommer vara :) så de ska bli ruggigt kul !

Nej nu ska jag ladda upp lite bilder till er, så de blir lite roligare att kolla i min tråkiga blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!