HAR FÅTT ETT JOBBBB!!

Vaknade upp med världens träningsvärk och en klump i magen! Löprundan igår va hemsk, och att det dessutom är fredag den 13 idag gjorde det inte bättre precis!

Iallafall, för drygt en timme sen fick jag ett samtal från ett företag jag va på arbetsintervju hos igår, och JAG FICK JOBBET! är så glad just nu så de finns inte! Även fast det kanske inte är de roligaste man kan göra så är det fortfarande pengar, och erfarenhet! plus att en kompis till mig också jobbar där :) så jag är inte helt ensam!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till jobbet :) jätte bra blogg



har du någon bästavän? vem eller vilka är dom ? <3

2012-04-13 @ 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!