de va dehär med att ställa upp för sina vänner..

Mina ögonlock sviker mig snart så jag får göra detta lite snabbt !

Slutade 11 idag, så då åkte jag först till läkarn, sen tog jag mig en löprunda ute i skogen! riktigt skönt faktiskt :) åkte därefter till fruängen och vänta i timmar på att en kompis skulle komma hem och sätta i löshår på mig, som tippat kunde hon inte, så plast mamman fick sätta i de!! känns ovant, men men!!

Imorn ska jag till tatuerarn och kolla pris, motiv och datum, sen är de skola, efter de ska jag till jobbet och skriva avtal, sen ska jag hem och direkt dra iväg på möte :) fullt upp alltså!!

Nej nu är de dags för sängen! godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!