Bra dag!

Igår åkte jag ut till mina kusiner som jag inte träffat på en 5-6 år ungefär! så de va riktigt trevligt, får träffa en del av dom nästa helg också då jag fyller år :) Efter de så övningskörde jag en sväng, lika nervös varje gång, men de gick fin fint! När vi kört klart drog vi ut på en promenad i skogen! riktigt skönt faktiskt!

Idag ska jag träna lite, har inte riktigt bestämt mig om jag ska ut och springa eller om jag bara ska köra lite styrka.. vi får se!

Senare kommer mamma hit och hämtar mig, sen åker jag ut till Haninge och sover där tills imorn!

Måste ta med mig lite färger hem också så jag kan färga mitt löshår som jag beställt som ska sättas in på måndag! Måste ju vara födelsedags-snygg :D

ååååh längtar så otroligt mycke tills nästa fredag! 12 dagar kvar !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!