18 år!

Har inte uppdaterat något dom senaste dagarna för jag har haft fullt upp :)

I Fredags fyllde jag år, så då började jag med att möta upp Malin på centralen tillsammans med Nathalie, sen åkte vi till Haninge där vi bodde hela helgen. Gjorde oss i ordning, sen käka vi lite middag då Melina va med också!

Sen åkte vi in till stan och va på moda en stund, sen gick vi till Cassianas där vi stannade typ 2 min, sen drog vi till Nype och va där resten av kvällen! Riktigt kul, och lätt den bästa födelsedagen hittils :)

I lördags tog vi de lugnt under dagen, sen åkte jag in till stan och mötte upp malin, så gick vi till moda igen där vi träffade Bella och hennes kompis! Efter de gick vi en fet promenad runt hela stockholm typ för att bestämma oss för vart vi skulle, tillslut hamnade vi på Magenta tillsammans med Malins killkompis :) Efter de drog vi på efterfest på odenplan hos nån kille, och tillsist åkte vi hem till Daniel i sollentuna och sov där!

Igår hade vi släktfirande hos mig här ute på ekerö! Kom massa släkt som jag inte har träffat på ett bra tag, så de va otroligt kul! Träffade dessutom några av mina sysslingar som jag inte sett på flera år :)

Är helt slut efter helgen, så som tur är så har jag sovmorgon imorn, börjar 12! :D skönt skönt! nej nu ska jag försöka ta mig ut på en löprunda och bränna bort lite extra kilon som tillkommit under helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!