tjo

Sitter på naturkunskapen och går igenom lite inför vårt prov nästa vecka! Hade något "möte" i början av lektionen för de har vart dålig stämning mellan klassen och vår lärare, så nu har vi förhoppningsvis rett ut de :)
Håller på att leta ny modell till versace projektet för våran vi skulle ha kunde tyvärr inte! Men tror jag har hittat en vi kan ha så de är lungt :)
Idag ska jag KANSKE ut och springa.. fick ångest efter gårddagens sötsaker!
Har bestämt mig nu också, att om 2-3 veckor ska jag bli rödhårig :D fierce!
Nej nu ska jag fokusera lite, hööörs!

Kommentarer
Postat av: beccis

god morgon! hur är det idag? :)

2011-09-27 @ 10:22:20
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!