Måndags ångest!

Har haft fullt upp hela kvällen! Börja med att rensa min smink låda där jag hade SJUKT mycke smink! Nu har jag en liten neccesär kvar med grejer! Sen fick jag ett ryck och börja rensa bort gammal skit jag inte använder, och möblerade om lite! Så för tillfället ser de städat ut, men de håller väl inte så länge antar jag ;)
Imorn är de måndag och jag har ångest som vanligt! Jobbigt att gå upp tidigt.. men har massa kul grejer att göra i veckan så de kommer bli sjukt najs! :D Skriver kanske en snabbis i skolan imorn eller så får de bli när jag kommer hem :) Puss & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!