en liten rhodos händelse jag nyss blev påmind om!

Taget från vendelas blogg!
Den kvällen va nog en av dom roligaste i hela mitt liv! Kan tyvärr inte berätta allt som hände den kvällen, men här kommer en liten del utav de ;)
Vi va ute på bargatan som vanligt! Jag och Belle drog runt och dansa och grejer i typ 40 min, sen försvann hon och jag drog vidare med resten av gänget! Senare under kvällen får jag ett samtal där hon berättar att hon är på sjukhuset. Och eftersom jag va rätt dragen vid den tiden så lyssnade jag inte riktigt på allt hon sa, så jag fick panik och sprang runt och sa att belle låg på sjukhus! Mitt hjärta dunkade i 180 och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Sen när hon kom tillbaka så visade de sig att de inte var hon som legat på sjukhus utan "anonym".. Jag har nog aldrig skrattat så mycke som jag gjorde då! Härliga minne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!