Svar på tal!

handbollsfreak om Höstlov!:
Varför slutade du på handboll ?
Saknar du det inte nu när du har slutat :OOO
Svar - Jag slutade för att jag inte tyckte de va roligt längre, och för att jag kände att jag gett de så många chanser då jag känt för att slutat.. Jag tänkte alltid att vad ska jag göra om jag inte tränar? Jag kommer ju inte ha något liv då :O men de är exakt vad jag fått.. förr va de bara handboll hela tiden, men nu kan jag faktiskt planera saker VARJE dag i veckan utan att behöva tänka att; nej då kan jag inte göra det här för då har jag träning osv..
Jag saknar faktiskt inte handbollen ett dugg.. de jag saknar mest är nog personerna man lärde känna, och lagkänslan.. men inte sporten i sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!