Sista praktikdagen!

Idag va nog en av de stressigaste dagarna hitills! Började med en struktur behandling på min käre mor, sen kom min kära fru tessan och jag klippte henne, sen fick jag tvätta massa och applicera färg! Fick liksom käka lunch kvart över 4... När dagen va slut tackade jag för mig och jag fick lite gåvor! :D färg schampoo och conditioner, en hårspray och en super gullig halsduk :) Kan lägga upp bilder på hår och produkter när jag orkar! :)
Imorn ska jag första till Rådmansgatan där jag ska luncha med nathalie, sen ska jag till jessicas salong och få håret fixat, efter de ska jag till pappa och göra mig i ordning, sen tillsist hem till Vendela & Emma för lite tjej middag och klippa hår :) MYS!
avslutar med en bild på min underbara kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!