Seeing is deceiving, dreaming is believing

Imorse fick jag skjuts till bussen eftersom jag hade missat den annars, och när jag väl kommer till bussen så kommer jag på att busskortet är hemma.. så fick ju skicka sms biljet! KUL...
Praktiken idag va som vanligt, finns inte så jätte mycke att göra men de är kul att va där! Fick fläta en liten tjejs hår innan jag gick hem, för hon skulle ha skolfoto imorn så då ville hon va "fin" som hon sa :) super gullig!!
Appro på barn... KAN INTE SLITA MINA ÖGON FRÅN BILDERNA PÅ VÄRLDENS SÖTASTE KUSIN!!! alltså jag dör! så jäkla söt :O Vill åka och bara pussa och krama på lilla plutten! jobbigt att hon bor så långt bort :( älskade celeste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!