oh baby, i dont want to know

Har precis fixat färdigt mig, väntar på att frida ska messa mig så ska jag åka och möta henne inne i stan för att kolla lite kläder och umgås!
Känner att jag har blivit riktigt spegelkåt på senaste tiden! jag älskar mitt hår och min färg för tillfället, så kollar mig alltid i spegeln... rätt jobbigt faktiskt!
Nästa vecka ska jag på produkt kurs, sen ska jag kanske klippa tessan, färga mammas kille, plus att jag ska göra en struktur behandling på mamma :) riktigt kul faktiskt!
Nej nu är de dags att se senaste avsnittet av VPD!
Mitt hår är betydligt rödare i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!