Nervös!

Imorn ska jag på arbetsintervju inne i stan och jag är mer än nervös!!! Vad SKA man säga, vad VILL dom höra ??
Så många tankar och funderingar...
Iallafall, köpte mig en färg bomb idag från Revlon, nr 500 som är för röd violett hår vilket jag typ har.. Så testade den idag när jag tvättade håret så min färg ser fräsh ut imorn.. Får se när de torkat om den gjorde någon skillnad eller ej :)
Vill ni köpa färg bomb så gå in på närmsta frisörsalong och fråga om dom har det där, eller så kan ni beställa HÄRIFRÅN, där dom är aningen billigare.. men frakt ingår så de blir ungefär samma pris :)
En färgbomb går att använda på alla hårfärger, eftersom man själv kan välja vilken färg/toning man vill ha.. klicka på länken för att se vilka färget som finns!
det är ingen riktig färg, utan mer som en inpackning med pigment i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!