jag är tom på ord..

Gårdagen innehöll stress, skratt och tårar!
Yra runt som en vilsen höna innan folket kom till lokalen igår! Hällde upp välkomst drinkar och gav till alla gäster, sen skulle man hälsa på alla och mingla! Att stå i baren va ruggigt kul, i början gick de trögt för vi skulle måtta och grejer men efter ett tag gick man på känsla och de gick bra!
Löste lite gamla bråk med en kompis också och de gjorde verkligen min kväll. Vid typ 3-4 tiden vart de massa tjaffs och nästan 2000 kr försvann från vår dricksburk vilket slutade med att jag låg avtuppad på marken efter att ha blivit slagen och grejer. Polisen kom dit och de vart massa drama!
Idag mår jag sådär, har ont i huvudet och är helt tagen från de som hände igår! Men vill bara säga att jag är så jäkla tacksam att just dom personerna som fanns där för mig igår va där! De betydde världen för mig. Ska försöka vila lite nu, lägger in bilder lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!