Höstlov!

Va ledig i fredags, så då drog jag först till stan och käkade lunch med nathalie och snacka lite om allt! Sen vidare till maria torget och få håret tvättat och fönat på jessica och melina.p's salong, efter de gick jag och hälsa på Malle en snabbis också :) riktigt trevligt! På kvällen skulle jag egentligen dragit på middag hos några vänner, men de vart ändrade planer så jag och nathalie drog till Idol där vi hade fått vip biljetter :) Drack vin och åt gott gjorde vi! Riktigt trevlig kväll!
Idag har jag bara tagit de lugnt, umgåtts lite med min far osv! Imorn kanske jag drar till centrum, ska på arbetsintervju på måndag så behöver lite kläder känner jag :)
nya skorna från riga! läckra visst ?

Kommentarer
Postat av: handbollsfreak

Varför slutade du på handboll ?

Saknar du det inte nu när du har slutat :OOO

2011-10-30 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!