har jag dålig karma eller?

gårdagen va hemsk! blev väckt efter 3 timmars sömn för att vi var tvungna att städa lokalen, väl där fick jag upp massa bilder i mitt huvud från nattens händelse... sen låg jag hemma och typ sov resten av dagen, gick och la mig 9 och somna direkt!

släpade mig själv upp ur sängen imorse för att kila till skolan, men mitt huvud vill inte riktigt samarbeta och jag är yr å illamående hela tiden, så tror jag har fått hjärnskakning eller nått sånt! så de första jag gör imorn bitti är att åka till läkarn! men men mitt huvud värker så nu ska jag inte skriva mer! puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!