Comeback

Efter 1 veckas paus är de nu dags att dra igång bloggandet igen! Kommer inte blogga lika mycke som innan, utan de kommer väl ett inlägg nån gång ibland, så ni vet!

Förra veckan låg jag hemma i stort sett hela tiden och försökte samla mig själv! Och i fredags var jag riktigt sällskap sjuk så tog mig till skolan ändå!

Igår sov frida hos mig, och vi hade lite myskväll framför tvn med Ensam mamma & Hollywood fruar!

Va även på In&Finn igår där jag hitta massa skoj, kan lägga upp bilder lite senare!

Har beställt hem lite kläder och grejer från nätet som ska komma idag eller imorn, så sitter ivrigt och väntar på de :)

Imorn ska jag på kurs på min praktikplats så slipper skolan, vilket är superskönt..

Nu ska jag antekna lite så vi hörs sen!

Urban clutch


Kommentarer
Postat av: MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

snyggt :}

2011-10-13 @ 16:50:19
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!