Ånger..

Fick en fråga om vad jag ångrar mest i mitt liv.. och de finns mycke jag gärna skulle vilja göra ogjort, men om jag ska välja något.... så tror jag de blir mitt beteende på rhodos i sommras! Så illa jag betedde mig mot folk som var mina vänner! Jag behandlade folk som skit, och jag kan ärligt talat inte säga varför..
Av allt jag gjort ångrar jag de mest! Som tur är så har dessa personerna förlåtit mig, och jag har lärt mig av mina misstag.. men de kommer alltid finnas tankar som tar mig tillbaka till den jag blev där nere.
Den enda som förlorar på dåligt beteende är bara en själv, och de vet jag nu! Jag skulle ge vad som helst för att få de ogjort, men de är bara lära sig av sina misstag och förbättra sig å gå vidare!
Men bortsett från all skit som hände så va de en av de bästa sakerna jag gjort i hela mitt liv och jag ångrar inte att jag åkte dit :)
Hoppas de blev att bra svar på din fråga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!