natti!

sov typ 1,5 timme igår natt så får se om de blir lite mer ikväll :) imorn har vi 1 lektion, sen ska jag hem och göra massa uppgifter sp jag slipper göra dom senare, sen ska jag även fila lite på mitt CV och söka jobb som en galning! behöver verkligen ett NU !!!! så om någon vänlig människa har ett jobb till mig så hör av er! :)

På senaste tiden har jag varit otroligt skoltrött och verkligen tvivlat på om jag vill bli frisör, så jag hoppas att hela den här Nobel grejen ger mig ett wake up call så jag taggar till på nytt! annars vet jag fan inte vad jag ska göra :/

men men, annars då... inte mycke alls. ska hoppa i säng nu, kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!