haha, ibland börjar man ju undra..

Anonym om fiesta á la rhodos style!:
hahahahahaahah du får inte ens gå
Anonym om återupplever minnen!:
du kör en melle. falsk lägg (Y) sluta snacka skit när du gör exakt samma sak
Anonym om fiesta á la rhodos style!:
hahahahahaahah du får inte ens gå
Anonym om återupplever minnen!:
du kör en melle. falsk lägg (Y) sluta snacka skit när du gör exakt samma sak

Ska man skratta eller gråta? allvarligt!
Tycker de är väldigt moget utav den/dom som har kommenterat det här..
för det första så finns det inget som säger att jag inte får, eller snarare fick gå, och även om jag inte fått så varför bry er?
och för de andra, de stavas leg, och hur vet du att jag har använt mig utav falsk leg för att komma in? Och vad har jag sagt för "skit" om att melle använder ett falskt leg?
Jag har faktiskt en STOR aning om vem/vilka de är som kommenterar.. glöm inte att man kan spåra era ip adresser, puckon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!