Färgadelinser.com

För lite mer än 1 år sen så va jag helt beroende utav färgade linser! Tyckte de va så otroligt snyggt så jag hade flera möjliga färger hemma! Har skrivit om dethär företaget förut på min gamla blogg, så för er som inte sett det så får ni en ny "rekomendation" :)
Har ett tag funderat på att skaffa nya bara för att stärka min egna ögonfärg, för jag vill inte riktigt byta den ännu!
Klickade mig in på färgadelinser.se idag och kollade, och då är det så att på deras Freshlook och Expressions linser så har dom nu 40% rabatt, vilket innebär att linserna kostar bara 149 kr! Jäkligt bra om jag får säga det själv :)
En bild på en snygg naturlig färg jag mer än gärna hade använt! :)
(länk till just den här linsen finns om du klickar HÄÄÄR!)
Freshlook Colorblends Gemstone Green Med Styrka
Här köper du färgade linser hos fargadelinser.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!