återupplever minnen!

Gårdagen började hos polisen, och avslutades på en lyckad rhodos reunion på lobby!
Träffade hur mycke bekanta människor som helst.. men de tråkigaste av allt va nog att av 1400 pers som skulle komma så va de bara 300, plus att nästan alla som va där var turister :/ men men, jag hade riktigt kul, och vid 5 tiden låg jag hemma i min säng och sov :) Skulle dragit till moda med tjejerna ikväll, men de blev tyvärr inte så.. så ska träffa dom imorn innan dom åker hem till dalarna :( åh vad jag kommer sakna dom!!!!!
Nej nu ska jag se 2 avsnitt av favorit serierna som jag missat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kör en melle. falsk lägg (Y) sluta snacka skit när du gör exakt samma sak

2011-11-06 @ 17:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!