we made it all this way

Ja, vad är nytt ?
Jo vi fick jul lov idag, vilket va otroligt skönt! Eller egentligen slutar vi imorn men vi behöver inte komma :)
Efter skolan drog jag hem och sen ner till grannen där vi julbakade, mysigt! Ikväll ska jag bara chilla, och imorn ska jag förmodeligen in till stan med emelie! länge sen vi umgicks :) Snart är de julafton dessutom! längtar sönder ..
Just nu är jag SJUKT party sugen, vill att de ska va nyår nu, min 18 års dag, och barskolan i ayia napa! vilket år detta kommer bli :)
Nej nu står de still i skallen igen..
ruggigt gammal pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!