ny vecka!

Jag älskar att vi slutar 11 både måndag och tisdag!

Iallafall, så drog jag till söder efter skolan med Jessika och kollade på Breaking Dawn, bättre sent än aldrig :) Den va riktigt bra, och jag längtar tills nästa del kommer ut! :D Under bion va de typ ett par som satt 2 rader bakom oss som hade sex ?? man ba ok !? inte helt säker om dom hade det men de lät som de..

anyway! Har pluggat lite på natur prov tills imorn! Ska köpa julklappar och en bh imorn också! najs najs :)

Funtar på att lägga ner bloggen, känns som om jag ändå aldrig uppdaterar, plus att de är typ ingen som läser ändå känns de som ? well well!!

Veckans planer
tisdag- julhandla
onsdag- träffa en kompis!
torsdag- träffa en kompis!
fredag- ?
lördag- Nobel efterfest styling
söndag- ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!