inzo

Idag började vi 1 med att åka till inzo i tyresö för att köpa lite frisör prylar :) Fick med mig hem en kam, inpackning och värmeskydd till mig själv, köpte även 2 julklappar där, skönt att ha de gjort! nu behöver jag inte köpa något mer tror jag inte :)
Har haft as chill vecka, slutat tidigt, börjat sent, osv :) och nu på fredag kommer min lilla prinsessa och hälsar på! :D längtar så de skriker om det!
På söndag är det "lill jul" hemma eftersom mamma åker utomlands på tisdag och inte är här på julafton :(
ja de va väl allt antar jag! tjarrå
Celeste Nythe, min vackra prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!