Hårmodell Loréal

Idag va jag på Loréal Academy där jag va färg modell för några frisör lärare från St Eriks gymnasiet!
När jag gick dit hade jag en bild med mig på färgen jag ville ha.. de skulle va RÖTT! när jag va klar, hade jag EXAKT samma färg som när jag kom dit.. så dom avfärgade mitt hår och la på en exakt likadan färg.. ja jätte kul att mitt hår är förstört nu, helt slitet och torrt!! och allt är den jävla teknikerns fel.. dom som färga mitt hår hade en as bra idé men nej då kommer tanten och ändrar allt.. tack för att du sabbat mitt hår!
Min färg jag hade innan, och efter!
Färgen jag ville ha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!